garantie & klachten

Garantie

We hopen dat u een topervaring met onze producten heeft. We staan immers voor hoogwaardige handgemaakte producten. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders mis is met de bestelling waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.  Retourzending van het artikel komt wel voor eigen rekening.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Vervelend!

We denken graag met je mee. Wij raden aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@woolandyarnz.nl. Komen we er samen niet uit? Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.